Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserowal.
. . 1 - Zapach kobiety - 7 2 - Jestem fotogeniczna - 6 3 - Chleb, miłość i... - 6 4 - Życie nie jest łatwe - 6 5 - Pod znakiem Wenus - 6 .
1. Fanfaron - 9/10 2. Komnata biskupa - 8/10 3. Życie nie jest łatwe - 7/10 4. Operacja św. January - 710 5. Chleb, miłość i... - 7/10