No widzisz, zupelnie na odwrot, moja lista wyglada tak:
1.Obcy 2
2.Obcy
3.Obcy 4
4.Obcy 3
Tak w ogole to jedynke niedawno obejrzalem ponownie i jak dla mnie strasznie sie zestarzala. Nie zwazam za bardzo na efekty specjalne, no ale niestety pewne filmy duzo tracą po jakims czasie.
O gustach można jedynie podebatować. Dla mnie 8 pasażer to protoplasta.
1. Obcy ( + za pomysł , klimat i co oczywiste za całokształt)
2. Obcy 3 ( ++ za mroczne klaustro-postapo i za psiego, krowiego aliena)
3. Obcy 2 ( - za dziury , fajerwerki , macho-postacie , + za finał)
4. Obcy 4 ( + tylko za SE)